مشاوره شبکه

انتخاب یک گروه مشاور واحد فناوری اطلاعات با تجربه کاری در زمینه IT و علوم کامپیوتر و شبکه می تواند بهره وری سازمان را افزایش و خطرات و تهدیدات را کاهش دهد تا ریسک طراحی و راه اندازی زیرساخت های جدید آی تی را به صفر برساند.

امروزه برنامه ریزی در حوزه فن آوری های اطلاعاتی و همچنین مشاوره به منظور انتخاب و پیاده سازی فن آوری های مناسب از جایگاه ویژه ای در سازمان های دولتی و خصوصی برخوردار شده است. این سازمان ها سالانه مبالغ قابل توجه ای از بودجه خود را به شکل تامین تجهیزات سخت افزاری، تهیه نرم افزار، توسعه شبکه و خطوط ارتباطی، تولید داده ها و اطلاعات، آموزش کارکنان و سایر مسائل مشابه سرمایه گذاری می کنند. با تمام این احوال با نگاهی به سازمان های مختلف در سطح کشور باید اذعان داشت که نمونه های موفق در حوزه سرمایه ‌گذاری شایسته در فن آوری اطلاعات بسیار اندک بوده است.

کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ما در شرکت توسعه شبکه آداک در زمینه مشاوره خدمات شبکه و کامپیوتر، طراحی و نقشه شبکه، تامین تجهیزات شبکه، نصب و راه اندازی شبکه، نظارت و پشتیبانی شبکه با سابقه‌ ای درخشان فعالیت دارند. افتخار ما مشاوره ادارات مهم، سازمان ‌ها، کارخانجات کوچک و بزرگ دولتی، خصوصی، هتل‌ها و دانشگاه‌ ها می‌باشد.

مانند بسیاری از مشتریان ما، احتمالاً کسب و کار شما نیز به طور مستقیم ارتباطی با حوزه IT ندارد، به طور مثال شاید بگوئید نیازی به شبکه ندارم، مگر قدیمی ها چکار می کردند. تلاش برای حل چالش‌ها و مشکلات IT نه ‌تنها می‌تواند تمرکز شما را از کسب و کارتان دور کند بلکه این چالش‌ها موجب می‌شوند، هزینه‌های بسیاری برای شرکت‌ شما ایجاد شده و بر بخش‌های دیگر کسب و کار شما تأثیر منفی وارد شود. همکاری با یک گروه مشاور شبکه های کامپیوتری و فن آوری اطلاعات در شرکت شما می‌تواند موجب شود تا کسب و کار شما امن و کارآمد باقی بماند و در مسیر درست خود در دوره حاکمیت تکنولوژی پیش روی کند.

 

خدمات مشاوره شبکه های کامپیوتری را می توان به شکل زیر نیز خلاصه نمود:

نیاز به کمک دارید؟ با ما چت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ روی یکی از اعضای ما در بخش زیر کلیک کنید
ما معمولاً در کمتر از چند دقیقه پاسخ شما را می دهیم 😉